Prima pagină

Biroul de Promovare şi Cooperare Economică Budapesta

Atribuţii

  1. Sensibilizarea partenerilor străini privind realităţile româneşti, climatul stimulativ de afaceri şi investiţii precum şi domeniile prioritare în care se doreşte participarea acestora.
      
  2. Întreprinderea de acţiuni promoţionale pe lângă organismele publice şi private pentru orientarea către România a unui volum cât mai mare de investiţii de capital.    
      
  3. Organizarea de întâlniri cu oameni de afaceri din ţara de reşedinţă, în vederea transmiterii de informaţii şi semnale cu caracter economic, financiar, legislativ etc., care să-i stimuleze pe aceştia în interesul de dezvoltare a relaţiilor cu parteneri din România.
      
  4. Acordarea de asistenţă operatorilor economici români pe linia verificării bonităţii firmelor pe care le propun sau se propun ca partenere.
     
  5. Acordarea de consultanţă şi asistenţă de specialitate pentru partenerii interesaţi, în strictă concordanţă cu reglementările legale în vigoare şi cu practicile şi standardele comerciale internaţionale; vor fi avute în vedere prevederile acordurilor şi înţelegerilor bi- şi/sau multilaterale cu impact asupra relaţiilor comerciale cu ţara de reşedinţă.
     
  6. Acordarea de asistenţă de specialitate instituţiilor guvernamentale, neguvernamentale şi societăţilor comerciale româneşti, la solicitarea acestora, în vederea stabilirii de contacte în ţara de reşedinţă, pentru concretizarea de tranzacţii comerciale şi de cooperare, inclusiv pe terţe pieţe. Acordarea de asistenta operatorilor economici locali care vor sa importe din România.
     
  7. Sprijinirea organizării de acţiuni promoţionale destinate majorării exportului prin:
    • participarea activa la realizarea programului de târguri si expoziţii in tara in care isi desfasoara activitatea si transmiterea de propuneri privind participarea la acele acţiuni cu impact asupra exportului romanesc, atât cu pavilion naţional cat si in cadrul programelor de promovare ale altor instituţii, organizaţii sau chiar ale societarilor comerciale româneşti;
    • transmiterea de propuneri privind organizarea de misiuni economice specializate, simpozioane, mini-expoziţii, inclusiv prin folosirea eventualelor spatii disponibile existente la misiunile diplomatice;
    • acordarea de asistenta de specialitate delegaţiilor din tara prezente pe piata de reşedinţa pentru actiuni de promovare a exportului, inclusiv sprijinirea firmelor româneşti in obţinerea de informaţii privind metodologia si costurile pentru înfiinţarea si funcţionarea reprezentantelor comerciale proprii in tara de resedinta.
       
  8. Diversificarea schimburilor de mărfuri şi servicii cu ţara de reşedinţă, urmărindu-se asigurarea echilibrului balanţei comerciale şi de plăţi.

    

Ambasadorul României la Ziua Memorială Emanuil Gojdu (Budapesta, 23 aprilie 2017)

25.04.2017

​ La 23 aprilie 2017, Ambasadorul României Marius Lazurca a participat la Ziua Memorială…

Festivalului Internațional de Carte de la Budapesta

25.04.2017

În perioada 20-23 aprilie 2017, cea de-a XXIV-a ediție a Festivalului Internațional de Carte de …

Deschiderea conferinței National Identity And Modernity

11.04.2017

În data de 5 aprilie 2017, ambasadorul României în Ungaria, Marius Lazurca, a participat la ceremonia…

A doua întâlnire RoCHAM

10.04.2017

Cea de a doua întâlnire din suita seratelor RoCham organizate de Cercul de Afaceri româno-ungar s-a desfăşurat …